Начало
> Агро ревю
> JCB s отличие за иновативен водороден двигател
JCB s отличие за иновативен водороден двигател
235 прочитания
Свръхефективният водороден двигател на JCB спечели една от най-старите и престижни награди в британското автомобилно инженерство в чест на техническите постижения.
На церемония в Лондон председателят на JCB, лорд Бамфорд получи наградата Dewar на Кралския автомобилен клуб за разработения от компанията мотор с водородно гориво. Това е третият път, когато иновациите на JCB са удостоени с трофея Dewar.
Джон Ууд MBE, председател на техническия комитет на Dewar, каза: „JCB е пионер по отношение на развитието на задвижването, откакто започна да създава свои собствени двигатели през 2004 г. Този възход продължи с най-новите си двигатели, захранвани с водород, които са вдъхновяващи комбинация от настояща експертиза и технологии от следващо поколение.”
Антъни Бамфорд каза: „Ние сме изключително горди, че Кралският автомобилен клуб избра да награди JCB с трофея Dewar за трети път. Нашите нови двигатели с водородно гориво могат да бъдат пуснати в производство сравнително бързо и това е важна и пионерска стъпка към бъдеще с нулеви въглеродни емисии и свидетелство за невероятните способности на нашите британски инженери."
Специалният двигател с водородно гориво с нулев CO² на JCB е проектиран след предизвикателство към инженерите на компанията от Антъни Бамфорд. Новопроектираният двигател използва съществуващия опит и инфраструктура на веригата за доставки на JCB. Компанията инвестира 100 милиона британски лири в проекта и има два прототипа на машини с водородно гориво за тестване: багер и телескопичен товарач Loadall.
Представен на клуба през 1904 г. от депутата сър Томас Дюар, а от 1957 г. трофеят на Дюар се връчва като признание за „изключително британско техническо постижение в автомобилната област през предходната година“. През 2019 г. JCB получи признание за пускането на пазара на електрически мини багер 19C-1E. През 2007 г. JCB спечели трофея на Дюар, след като екипът на JCB Dieselmax постави рекорд за скорост на земя с дизелово задвижване от 350,092 мили в час на солниците в Боневил, САЩ.